Hallo,
Ik heb net een deel van mijn weekend besteed om het document Cafétogo een degelijke vertaling en versie te geven; gebaseerd op het eerdere werk van anderen! Je vindt het document hier in bijlage en ook in de Cybrary categorie op deze site.
Ik zou ook andere voorstellen als je documenten rond World Café hebt vertaald, om ze hier te delen met de anderen!
Jouw vertaling komt als ''geroepen''. Ik heb afgelopen zondag de Engelse versie verstuurd naar een groep van 13 mensen, die ik heb uitgenodigd om mee te doen aan een workshop WC dialoog.
Een minderheid daarvan is niet serk in het Engels. Jouw vertaling zal voor hen (en voor anderen) zeker een oplossing bieden.
If you appreciate the World Café and what this community space makes possible, please make your contribution - large or small - to the World Café Community Foundation now.
MAESTRO CONFERENCE
The World Cafe is pleased to endorse MaestroConference - for a whole new way to host World Cafes online. We are an Affiliate, so using this link to buy your Maestro Conference account will also support the foundation. Try it now!